Опис
MOLYKOTE BG-20 Synthetic Bearing Grease Синтетичне мастило
Синтетичне мастило для підшипників шпінделів MOLYKOTE BG-20
Ключові властивості
NLGI Grade 2 – мастило на основі POE з в’язкістю базового масла 55 сСт при 40°C, згущене літієвим комплексом, без твердих мастильних матеріалів.
Додатки MOLYKOTE BG-20 Synthetic Bearing Grease
Підходить для точок змащування із середніми та важкими навантаженнями та високими та дуже високими швидкостями, особливо коли вони також піддаються впливу високих температур. Може використовуватися на підшипниках виключення зчеплення, підшипниках повітродувки та каландрових роликів, а також на підшипниках електродвигунів.
- Обробні шпинделі
- Підшипники ковзання, втулки та гільзи
- Силові гвинтові приводи
- Підшипники кочення
- Напрямні та доріжки для слайдів
Приклади застосувань
- Підшипники кочення сушильних камер, вентиляторів та димососів
- Підшипники кочення насосів, що працюють при високих швидкостях та температурах
- Підшипники вимикання зчеплення, механічних нагнітачів, ступиць коліс та інших відповідальних вузлів металу
- Високошвидкісні підшипники та підшипники обладнання гофроліній, що працюють при високих температурах
Переваги продуктивності
- Не містить свинцю та нікелю
- Висока вантажопідйомність
- Підходить для тривалого змащування завдяки низькому випаровуванню масла та низькій схильності до окислення
- Широкий діапазон робочих температур (від -45°C до 180°C; короткочасно до 200°C)
- Підходить для дуже високих обертів (значення DN 750 000)
- Хороша стійкість до окислення
- Висока здатність переносити навантаження
- Висока швидкість роботи
- Висока зносостійкість
- Низькотемпературна продуктивність
- Широкий діапазон температур
Рекомендований виробниками
- Bosch Security Systems
Основні властивості
Стандарт
|
Показник
|
Од. Вим.
|
Значення
|
---|---|---|---|
—
|
Колір |
—
|
Бежевий |
—
|
Базова олива
|
—
|
Поліефір |
—
|
Згущувач |
—
|
Згущувач на базі літієвого комплексу |
—
|
Присадки |
—
|
Інгібітор окислення, Противозадирна, протизносна |
—
|
Діапазон робочих температур |
°С
|
від -45 до +180 (короткочасно до 200)
|
—
|
Чинник швидкості |
мм*об/хв
|
750000
|
—
|
Кінематична в’язкість базового масла при 40 °С
|
мм2/c
|
55
|
ASTM D 217
|
Пенетрація перемішаного мастила (60 циклів) |
мм/10
|
270
|
—
|
Клас консистенції за NLGI
|
—
|
2…3
|
ASTM D 566
|
Температура краплепадіння |
°C
|
>295
|
—
|
Щільність при 20 °С
|
г/см3
|
1,01
|
DIN 51 817
|
Виділення олії (стандартний тест) |
%
|
1,2
|
DIN 51 802
|
Ступінь корозії за методом Emcor (підшипники кочення, дистильована вода) |
—
|
1-2
|
ASTM D 2596
|
Навантаження зварювання (випробування на чотирикульковій машині тертя, 1450 об/хв/10 с), |
Н
|
2400
|
—
|
Критичне навантаження (метод Almen-Weiland) |
Н
|
20000
|
—
|
Строк служби (тест FAG FE9, роликові підшипники, 6000 об/хв/1500 Н/160 °C) |
ч
|
662
|
—
|
Показник зносу (випробування на чотирикульковій машині тертя, 1450 об/хв/800 Н/1 год) |
мм
|
1
|
—
|
Сила тертя при критичному навантаженні (метод Almen-Weiland) |
Н
|
2250
|
ASTM D 1478-80
|
Момент опору обертанню підшипника кочення при зниженій температурі -20 °С при запуску / через 20 хв після запуску / в робочому режимі |
H*м
|
0,207/0,130/-
|
—
|
Момент опору обертанню підшипника кочення при зниженій температурі -50 °С при запуску / через 20 хв після запуску / в робочому режимі |
H*м
|
0,530/0,130/-
|
Відгуки
Відгуків немає, поки що.